Den näst mest delade

De lever sitt liv där ute i cyberrymden. Påverkarna. Själv har jag skrattat åt reklamfilmerna för kollektivtrafik, var de belgiska? Jag har förundrats över Van Damms episka split, muttrat över månglarna som sålde Fröding till Volvo, lyssnat till historien om hur en fotbollsspelare från Rosengård ringde samma bilföretag och undrade om de inte ville göra en liten film…

– Arvode? Tja, har ni 10 miljoner? Har ni tolv?

Sedan såg jag den här. Du har förmodligen sett filmen tidigare, men jag lyckades missa den. Personligen avskyr jag de mer vanliga Dolda kameran-programmen, eftersom idén alltid används för att göra narr av folk.

Inte här. Filmen är gjord med värme. Så är den också den svenska reklamfilm som är näst mest delad i sociala medier, bara Van Damm-filmen är mer spridd.

Titta nu:
Photoshop Live Street Retouch Prank

Ta gärna den här med när du ändå håller på, det är ju fredag:
Markoolio skojar med Zlatanfilmen